GIJOTINA
  • Lajme
    • Politikë
    • Aktualitet
    • Ekonomi & Sociale
    • Kosovë & Rajon
    • Botë
  • Fact-Checking & Analize
  • OP-ED
    • Opinion
    • Editorial
    • Sondazh
  • Intervista
  • Sport
  • Të tjera
    • Art & Kulturë
    • Teknologji
    • Shëndet & Fitness
    • Kuriozitete
    • Show Biz
    • Lifestyle
    • Horoskopi
    • Moti
Nuk ka rezultat
View All Result
GIJOTINA
Nuk ka rezultat
View All Result
Fillimi Të tjera Lifestyle

Pse duhet të konsumojmë një lugë reçel çdo ditë kur zgjohemi?!

në Lifestyle
Kohë leximi: 1 min
A A
Pse duhet të konsumojmë një lugë reçel çdo ditë kur zgjohemi?!
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp

Konsumimi i një luge reçeli kur zgjoheni mund të ndihmojë në lehtësimin e stresit, thonë studimet. Një kavanoz me reçel është i mbushur me vitamina B, veçanërisht B6. Këto prodhojnë acid gama-aminobutirik, një përbërës që ul ankthin. Dr David Field, në Universitetin e Reading, tha:

Vitamina B6 ndihmon trupin të prodhojë një lajmëtar kimik që pengon impulset në tru. Studimi ynë e lidh këtë efekt qetësues me ankthin e reduktuar.

Një studim i veçantë i Universitetit të York-ut u dha gjysmës së pjesëmarrësve një lugë reçeli çdo mëngjes, dhe pjesën tjetër gjalpë kikiriku. Ata që hëngrën reçel për një muaj raportuan një ulje prej 30% të stresit. Autorja e studimit Anika Smith tha se ndikimi pozitiv iu desh tetë javë për t’u zhdukur, duke sugjeruar se reçeli kishte efekte afatgjata në funksionin e trurit, duke përfshirë reduktimin e stresit dhe ankthit.

Reçeli britanik i quajtur ‘Marmite’ u prodhua në 1902. Ai u përfshi në racionet e trupave britanike të Luftës së Parë Botërore për të rritur marrjen e vitaminave. Ndërkohë, një sondazh i fundit zbuloi se tre në dhjetë britanikë janë “të stresuar ose të shqetësuar shumicën e kohës”. Këshillat kryesore të nutricionistëve për të reduktuar stresin dhe ankthin përfshijnë shmangien e patate të skuqura dhe frutat e thata të kripura./TAR

Etiketa: konsumonirecel

Lajme të lidhura

Jupiteri në Retrogradë! Pas 7 janarit, jeta përmirësohet ndjeshëm për këto 3 shenja
Aktualitet

Jupiteri në Retrogradë! Pas 7 janarit, jeta përmirësohet ndjeshëm për këto 3 shenja

17:40 - 07/01/26
Çfarë është depresioni i Janarit dhe si ta shmangim atë?
Aktualitet

Çfarë është depresioni i Janarit dhe si ta shmangim atë?

17:59 - 02/01/26
Ja disa këshilla për t’i bërë planet e Vitit të Ri të funksionojnë realisht
Aktualitet

Ja disa këshilla për t’i bërë planet e Vitit të Ri të funksionojnë realisht

16:30 - 30/12/25
Para
Inter kërkon euroderbin, ja formacioni zyrtar

Zhbllokohet më në fund dështimi i Interit

Discussion about this post

TË FUNDIT

Aksioni në Vlorë/ Gjenden 5 persona të armatosur, përfundojnë në pranga
Aktualitet

Aksioni në Vlorë/ Gjenden 5 persona të armatosur, përfundojnë në pranga

20:20 - 08/06/26

Policia e Vlorës ka zhvilluar një aksion të befasishëm “blic” gjatë ditës së sotme në qytet, në kuadër të kontrolleve...

Lexo më shumë
Ikën Gonzato, emërohet ambasadorja e re e BE nga Portugalia

Ikën Gonzato, emërohet ambasadorja e re e BE nga Portugalia

20:14 - 08/06/26
Edhe “Shqipëria bëhet” e Adriatik Lapajt merr pjesë në protestën për Zvërnecin, tensione me të rinjtë e PD-së

Edhe “Shqipëria bëhet” e Adriatik Lapajt merr pjesë në protestën për Zvërnecin, tensione me të rinjtë e PD-së

20:06 - 08/06/26
“Jemi antipartiakë”, protestuesit përsërisin thirrjen: Opozita jemi ne!

“Jemi antipartiakë”, protestuesit përsërisin thirrjen: Opozita jemi ne!

19:45 - 08/06/26
Ironia e Ramës për influencerët: Kur bën foto te Kulla Eiffel, s’ke pse thua e dua detin e virgjër në Shqipëri

Ironia e Ramës për influencerët: Kur bën foto te Kulla Eiffel, s’ke pse thua e dua detin e virgjër në Shqipëri

19:32 - 08/06/26

GIJOTINA

Gijotina është media e pavarur, e iniciuar nga gazetarë profesionistë dhe të rinj, të karakterizuar nga paanshmëria, që sjellin tek ju gjithçka ndodh në Shqipëri, me lajme të shpejta, cilësore, investigime, fact-checking dhe analiza, duke denoncuar çdo shkelje apo abuzim ndaj qytetarëve shqiptarë.

KONTAKT

  • Contact page
  • [email protected]
  • [email protected]
  • [email protected]

Harta e Faqes

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Lajme
    • Politikë
    • Aktualitet
    • Ekonomi & Sociale
    • Kosovë & Rajon
    • Botë
  • Fact-Checking & Analize
  • OP-ED
    • Opinion
    • Editorial
    • Sondazh
  • Intervista
  • Sport
  • Të tjera
    • Art & Kulturë
    • Teknologji
    • Shëndet & Fitness
    • Kuriozitete
    • Show Biz
    • Lifestyle
    • Horoskopi
    • Moti

© 2022 Gijotina Dev By Techzero1.com

deneme bonusugrandpashabetmatbetjojobetbetpark girişJojobetJojobet Girişcasibom girişgrandpashabetdeneme bonusu veren siteler 2026Casibom Girişcasibomgrandpashabetcasibomjojobetcasibom girişjojobet girişjojobet