GIJOTINA
  • Lajme
    • Politikë
    • Aktualitet
    • Ekonomi & Sociale
    • Kosovë & Rajon
    • Botë
  • Fact-Checking & Analize
  • OP-ED
    • Opinion
    • Editorial
    • Sondazh
  • Intervista
  • Sport
  • Të tjera
    • Art & Kulturë
    • Teknologji
    • Shëndet & Fitness
    • Kuriozitete
    • Show Biz
    • Lifestyle
    • Horoskopi
    • Moti
Nuk ka rezultat
View All Result
GIJOTINA
Nuk ka rezultat
View All Result
Fillimi Të tjera Lifestyle

Ja 5 frutat që ndihmojnë shëndetin e mëlçisë tuaj

në Lifestyle, Shëndet & Fitness
Kohë leximi: 2 min
A A
Ja 5 frutat që ndihmojnë shëndetin e mëlçisë tuaj
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp

Përfshirja e këtyre frutave në dietën tuaj mund të ndihmojë në mirëmbajtjen e mëlçisë dhe funksionit të saj.

Mëlçia juaj është organi më i madh i brendshëm, i cili kryen më shumë se 500 funksione në trup.

Prandaj është me rëndësi jetike që të konsumoni ushqimet e duhura për të mbajtur një mëlçi të shëndetshme.

Qitro

Ky frut i hidhur përmban shumë vitaminë C dhe antioksidantë të tjerë që janë të njohur për mbrojtjen e mëlçisë. Këto antioksidantë ndihmojnë në parandalimin e dëmtimit të qelizave.

Një studim japonez i vitit 2004 testoi efektet e lëngut të qitros te minjtë dhe zbuloi se lëngu pengon dëmtimin e ADN-së në mëlçi.

Rrushi

Studiesit kanë zbuluar se ekstraktet e rrushit pë

rmirësojnë funksionimin e mëlçisë në pacientët që vuajnë nga sëmundje të mëlçisë që nuk lidhen me alkoolin.

Rrushi dhe ekstrakti i farës së rrushit mbrojnë mëlçinë nga dëmtimet, rritin nivelet antioksiduese dhe luftojnë inflamacionin.

Avokado

Avokadot janë të pasura me fibra, të cilat mund të ndihmojnë me kontrollin e peshës. Glutathione, një kompleks i prodhuar nga avokadot, ndihmon në eliminimin e toksinave të dëmshme nga trupi.

Arrat

Arrat përmirësojnë nivelet e enzimave të mëlçisë te pacientët e sëmurë.

Një artikull i botuar në World Journal of Gastroenterology shpjegon se si konsumimi i arrave redukton zhvillimin e sëmundjeve të mëlçisë.

Boronica

Këto fruta të vegjël përmbajnë shumë antioksidantë. Antioksidantë janë të domosdoshëm në mbrojtjen e mëlçisë nga dëmtimi.

Një studim i botuar në Gazetën Botërore të Gastroenterologjisë tregon se duke përfshirë boronicat në dietën tuaj.

Etiketa: LifestyleMelcia

Lajme të lidhura

Hipertensioni në Shqipëri mbi mesataren globale, trajtimi mbetet i ulët
Aktualitet

Hipertensioni në Shqipëri mbi mesataren globale, trajtimi mbetet i ulët

15:35 - 23/05/26
Jupiteri në Retrogradë! Pas 7 janarit, jeta përmirësohet ndjeshëm për këto 3 shenja
Aktualitet

Jupiteri në Retrogradë! Pas 7 janarit, jeta përmirësohet ndjeshëm për këto 3 shenja

17:40 - 07/01/26
Çfarë është depresioni i Janarit dhe si ta shmangim atë?
Aktualitet

Çfarë është depresioni i Janarit dhe si ta shmangim atë?

17:59 - 02/01/26
Para
Fanja, pas dhisë, ofertë komentatorit…

Zbulohet ‘fole’ prostitucioni në Tiranë, 4 në pranga

Discussion about this post

TË FUNDIT

Prapaskenat e protestës: Nga përplasja e FRPD me njerëzit e Arlind Qorrit, tek mbyllja e fjalimeve nga Andi Tepelena i Sorosit
Breaking Views

Prapaskenat e protestës: Nga përplasja e FRPD me njerëzit e Arlind Qorrit, tek mbyllja e fjalimeve nga Andi Tepelena i Sorosit

22:07 - 08/06/26

Që në nisje të protestës, militantët e Partisë Demokratike u filmuan në mes të turmës, duke u përfshirë në një...

Lexo më shumë
“Projekti në Zvërnec do t’i mahnis njerëzit”, Rama për Reuters: Jam votuar që t’i bëj këto që po ndodhin

“Projekti në Zvërnec do t’i mahnis njerëzit”, Rama për Reuters: Jam votuar që t’i bëj këto që po ndodhin

21:21 - 08/06/26
“Çohuni nga kafja”/ Protestuesit ftojnë qytetarët t’i bashkohen marshimit

“Çohuni nga kafja”/ Protestuesit ftojnë qytetarët t’i bashkohen marshimit

21:04 - 08/06/26
Aksioni në Vlorë/ Gjenden 5 persona të armatosur, përfundojnë në pranga

Aksioni në Vlorë/ Gjenden 5 persona të armatosur, përfundojnë në pranga

20:20 - 08/06/26
Ikën Gonzato, emërohet ambasadorja e re e BE nga Portugalia

Ikën Gonzato, emërohet ambasadorja e re e BE nga Portugalia

20:14 - 08/06/26

GIJOTINA

Gijotina është media e pavarur, e iniciuar nga gazetarë profesionistë dhe të rinj, të karakterizuar nga paanshmëria, që sjellin tek ju gjithçka ndodh në Shqipëri, me lajme të shpejta, cilësore, investigime, fact-checking dhe analiza, duke denoncuar çdo shkelje apo abuzim ndaj qytetarëve shqiptarë.

KONTAKT

  • Contact page
  • [email protected]
  • [email protected]
  • [email protected]

Harta e Faqes

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Lajme
    • Politikë
    • Aktualitet
    • Ekonomi & Sociale
    • Kosovë & Rajon
    • Botë
  • Fact-Checking & Analize
  • OP-ED
    • Opinion
    • Editorial
    • Sondazh
  • Intervista
  • Sport
  • Të tjera
    • Art & Kulturë
    • Teknologji
    • Shëndet & Fitness
    • Kuriozitete
    • Show Biz
    • Lifestyle
    • Horoskopi
    • Moti

© 2022 Gijotina Dev By Techzero1.com

palazzobetgrandpashabetmatbet girişcasibombetpark girişJojobetJojobet Girişcasibom girişgrandpashabetbetasusCasibom Girişcasibomjojobetcasibomjojobetcasibom girişjojobet girişjojobet