GIJOTINA
  • Lajme
    • Politikë
    • Aktualitet
    • Ekonomi & Sociale
    • Kosovë & Rajon
    • Botë
  • Fact-Checking & Analize
  • OP-ED
    • Opinion
    • Editorial
    • Sondazh
  • Intervista
  • Sport
  • Të tjera
    • Art & Kulturë
    • Teknologji
    • Shëndet & Fitness
    • Kuriozitete
    • Show Biz
    • Lifestyle
    • Horoskopi
    • Moti
Nuk ka rezultat
View All Result
GIJOTINA
Nuk ka rezultat
View All Result
Fillimi Të tjera Shëndet & Fitness

Ushqimi i shëndetshëm mund të shmangë vdekjen nga COVID

në Shëndet & Fitness
Kohë leximi: 3 min
A A
Ushqimi i shëndetshëm mund të shmangë vdekjen nga COVID
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp

Gati një e treta e rasteve të koronavirusit mund të ishin shmangur nëse njerëzit do të kishin një dietë të shëndetshme që përfshin shumë fruta dhe perime, pohon një studim i ri.

Ndërsa vaksinimi dhe mbajtja e një maskë brenda dhe në hapësira të mbushura me njerëz është parësore, hulumtimi, i botuar në revistën Gut, sugjeron që ushqimi i duhur mund të zvogëlojë rrezikun e kontraktimit të Covid-19.

Studimi, i udhëhequr nga studiuesit nga Spitali i Përgjithshëm i Massachusetts në Boston, tregoi se njerëzit që kishin një dietë më të shëndetshme kishin një rrezik 9 përqind më të ulët të kontraktimit të virusit në krahasim me njerëzit që hanin një dietë më të dobët.

Ata që hanin më shëndetshëm kishin 41 përqind më pak të ngjarë të zhvillonin simptoma të rënda.

Megjithëse mjekët kanë deklaruar se kushtet metabolike duke përfshirë obezitetin dhe diabetin e tipit 2 mund të shkaktojnë komplikime të rënda të koronavirusit, ky studim është ndër të parët që i shton ushqimit ekuacionit, thuhet në raport.

Studimet e mëparshme kanë sugjeruar që ushqimi i dobët është një tipar i përhapur në mesin e grupeve të prekura në mënyrë disproporcionale nga epidemia, por të dhënat mbi lidhjen midis dietës dhe rrezikut të marrjes së virusit dhe më pas zhvillimit të simptomave të rënda mungojnë, tha redaktori i studimit Jordi Marino, një student i doktoratës dhe instruktor në Shkollën Mjekësore të Harvardit.

Ekipi analizoi të dhënat e mbledhura për 592,571 njerëz nga SHBA dhe Britania e Madhe midis marsit dhe dhjetorit 2020. Secili pjesëmarrës përfundoi një studim të zakoneve të tyre dietike, me autorët e studimit duke vlerësuar “cilësinë e dietës” të njerëzve, me theks në konsumin e frutave dhe perimeve.

Gjatë periudhës pasuese, 31,831 pjesëmarrës zhvilluan Covid-19.

Studiuesit gjithashtu vëzhguan një lidhje kumulative midis ushqimit të dobët, rritjes së privimit socio-ekonomik dhe rrezikut nga Covid-19.

Njerëzit që jetojnë në lagje të varfra dhe që mbështeten shumë në ushqimin e shpejtë janë shumë më të ndjeshëm ndaj virusit.

Modelet vlerësojnë se gati një e treta e rasteve të virusit do të ishin shmangur nëse një nga këto dy kushte nuk do të ekzistonte, shpjegoi Marino.

Studiuesit bënë thirrje për t’i bërë ushqimet e shëndetshme, me bazë bimore më të disponueshme dhe të përballueshme për të ndihmuar në avancimin e përfundimit të epidemisë.

“Gjetjet tona janë një thirrje për qeveritë dhe ata që zhvillojnë protokolle që t’i japin përparësi ushqimit të shëndetshëm dhe mirëqenies me politika me ndikim”, tha Marino.

Etiketa: COVIDUshqim i shendetshemVdekje

Lajme të lidhura

Hipertensioni në Shqipëri mbi mesataren globale, trajtimi mbetet i ulët
Aktualitet

Hipertensioni në Shqipëri mbi mesataren globale, trajtimi mbetet i ulët

15:35 - 23/05/26
“Zemra NDALON për 3 orë… dhe njeriu jeton!” – Habit Doktori: Operacione që sfidojnë imagjinatën
Aktualitet

“Zemra NDALON për 3 orë… dhe njeriu jeton!” – Habit Doktori: Operacione që sfidojnë imagjinatën

21:59 - 19/11/25
Nga tërshëra te avokado, njihuni me ushqimet që ndihmojnë në uljen e kolesterolit
Aktualitet

Nga tërshëra te avokado, njihuni me ushqimet që ndihmojnë në uljen e kolesterolit

22:40 - 13/11/25
Para
Abdixhiku pas takimit me Ramën: E falenderova për përkrahjen e Kosovës

Abdixhiku pas takimit me Ramën: E falenderova për përkrahjen e Kosovës

TË FUNDIT

Frikë për destabilitet për zgjedhjet/ EULEX-i përforcon njësitin policor të specializuar
Kosovë & Rajon

Përmirësimi i situatës së sigurisë, NATO planifikon zvogëlimin e pranisë në Kosovë

15:29 - 13/06/26

Komandanti Suprem i Forcave Aleate në Evropë, gjenerali i Forcave Ajrore amerikane, Alexus G. Grynkewich, tha se Organizata e Traktatit...

Lexo më shumë
BE i hap derën, nisin negociatat e anëtarësimit për Ukrainën dhe Moldavinë

BE i hap derën, nisin negociatat e anëtarësimit për Ukrainën dhe Moldavinë

15:02 - 13/06/26
Vritet koka e organizatës kriminale venezueliane ‘Tren de Araguan’, Trump konfirmon ekzekutimin

Vritet koka e organizatës kriminale venezueliane ‘Tren de Araguan’, Trump konfirmon ekzekutimin

14:46 - 13/06/26
Greqia aleat besnik i Serbisë, ministri i Jashtëm në Beograd: Qëndrimi i Athinës për Kosovën mbetet i pandryshuar

Greqia aleat besnik i Serbisë, ministri i Jashtëm në Beograd: Qëndrimi i Athinës për Kosovën mbetet i pandryshuar

14:21 - 13/06/26
Mijëra shqiptarë mbushin rrugët e qyteteve në Australi: Rama jep dorëheqjen!

Mijëra shqiptarë mbushin rrugët e qyteteve në Australi: Rama jep dorëheqjen!

14:00 - 13/06/26

GIJOTINA

Gijotina është media e pavarur, e iniciuar nga gazetarë profesionistë dhe të rinj, të karakterizuar nga paanshmëria, që sjellin tek ju gjithçka ndodh në Shqipëri, me lajme të shpejta, cilësore, investigime, fact-checking dhe analiza, duke denoncuar çdo shkelje apo abuzim ndaj qytetarëve shqiptarë.

KONTAKT

  • Contact page
  • [email protected]
  • [email protected]
  • [email protected]

Harta e Faqes

Nuk ka rezultat
View All Result
  • Lajme
    • Politikë
    • Aktualitet
    • Ekonomi & Sociale
    • Kosovë & Rajon
    • Botë
  • Fact-Checking & Analize
  • OP-ED
    • Opinion
    • Editorial
    • Sondazh
  • Intervista
  • Sport
  • Të tjera
    • Art & Kulturë
    • Teknologji
    • Shëndet & Fitness
    • Kuriozitete
    • Show Biz
    • Lifestyle
    • Horoskopi
    • Moti

© 2022 Gijotina Dev By Techzero1.com

Deneme Bonusu Veren SitelerDeneme Bonusu Veren Sitelermatbetjojobetcratosroyalbet girişdeneme bonusugrandpashabet girişholiganbetjojobetjojobet girişcasibom girişgrandpashabet girişmarsbahis girişholiganbetholiganbetgrandpashabet